Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Tuesday, 5 October 2010

Akhirnya dia merangkak jua..


gambar dari gifanimation.com

Salam...

Lama tak update blog. Badan tak berapa sihat & banyak program baru2 ni.. Program melibatkan famili dan kawan2 lama.. Seronok tapi agak penat sikit.. Buat maza terima kasih untuk entry mengenai yang teristimewa di gubuk kecil kembara jalanan tu ye..

Alhamdulillah..hasif tidak menunjukkan tanda2 negatif selepas jatuh dari baby cot baru2 ni. Namun ada berita gembira yang dia beri kepada kami sekeluarga. Hasif sudah boleh merangkak. Usianya masa menguasai skil ni ialah 1 thn 5 bulan 15 hari iaitu pada 25/09/10 yg lalu.

Puas sudah aku cuba mengambil gambar & merakam saat2 dia merangkak tapi dia macam tahu2 je apa yg aku nak buat. Aku start aje nak rakam, dia pun terus berhenti dari merangkak.. Ingat nak upload dalam entry ni. Tu yang lambat skit menulis tentang hal ini. Tp terus2an susah nak merakamnya so aku teruskan menulis entry ni tanpa gambar @ videonya. Next time la upload gambar @ videonya...insyaAllah, kalau aku berjaya merakamnya.. :)

Apa yang buat aku happy, ramai kawan2 mengingatkan aku kalau nak hasif jalan cepat, make sure dia boleh merangkak. Cikgu2 dia pun ada inform aku, merangkak boleh menguatkan pinggangnya so proses berjalan boleh dipercepatkan. Harap2nya Hasif cepat dapat kuasai skil berjalan lepas ni...doakan ya..Amin..

Jumpa lagi..


Salam rindu-rinduan,

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 komen:

ina said...

Amin..:) bestnya hasif dah leh merangkak..:)

Azma said...

@ina time kasih acik ina aminkan doa ibu... :*

Syahida said...

Azma, yeayyy utk hasif. merangkak memang bagus utk tumbesaran bayi. saya tumpang happy! :-)

Azma said...

@Syahida time kasih syida..hrp2 perkembangannya berterusan dgn baik..

maza said...

WAH tahniah ler Hasif... hehehhe

brangkali lepas berkat kami beraya tempoh hari, lagi cepat berjalan lepas ni.... heheheh

Azma said...

@maza mekasih uncle.. xcited tengok ramai tetamu terus boleh merangkak! hihi..