Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Friday, 7 October 2011

Beraya di Kiwanis

Assalamualaikumm...

Isskhh..raya dah lama abis, baru skang nak citer ye.. :)

Selamat hari raya...mekasih DikJu Joe kasi pnjam gmbr.. :)

Last week, 30 syawal, rabu, Kiwanis ajak parents buat pot-luck sambut raya.. Seronok.. Seronok dapat makan, seronok jumpa kawan, seronok dapat kawan baru dan macam2 seronok lagi la.. :)

Antara classmate Hasif..

Bersama Adam, Mama Adam, Damia & Mama Damia.. :)

  Aku bawak nasi impit. Sori.. tak de gambar ye.. Tak teringat nak ambik pun.. Dah nak habis baru teringat. Malas dah la masa tu.. Ada macam2 makanan. Aku makan tak hengat..haha.. konon nak kurangkan makan. Bukan berdiet pun cuma kurangkan makan supaya badan tak cepat naik. Dah tua2 ni kadar metabolisme merudum... makan sket pun tetiba jarum penimbang bergerak makin besar angkanya..huhu.. Tapi, bila dah jumpa makanan...melahap habis2an.. hehe..


Bestnya Teacher Naza peluk saya..hehe..
 Ada aktiviti utk yg teristimewa. Pagi2 teacher bercerita tentang hari raya kat diaorg sambil tunjuk baju raya, ketupat dll... Pastu sebelum sesi makan bermula, ada buat aktiviti masukkan beras dalam sarung ketupat.. Seronok budak2 & mak budak jugak.. :D

Berkumpul dengar teacher bercerita

iskhh..bila saya dapat masukkan beras ni...

Haa..dapat pun.. :)
Jom bu kita masak ketupat..
Lamanya...bila nak masak ni?? ;D

Hasif....hmmm..citer pasal dia terus sesak kepala rasa. Buas sungguh masa tu.. Tak boleh terlepas pegang. Merata2 berjalan2.. Kengkawan baik je..duk diam2 je... Bila dapat aiskrim baru le ok sket..

Aiskrim free memang sodap...

Terima kasih untuk KDSF dengan majlis2 sebegini. Memang silaturahim dapat dirapatkan..

Jumpa lagi..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: