Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Thursday, 24 February 2011

Children's speech and language skills (milestones)

Salam,

Just want to share something which is I think very valuable to us. Cewah!! Tulis dalam omputih ari ni.. haha..

So sorry it is in English. But I think most of u can understand, right!

The following are the checklist that can determine if your child's speech and language skills are developing on schedule. So, check it out!!
*sumber: http://www.nidcd.nih.gov/



 






click to enlarge okay!


All the best,


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 komen:

Mawar said...

azma,

thanks 4 d info, molek sgt utk anak2 kita ni

wow...smpat wat entry 2.57am, azma selalu tidur lewat ke?

sy 10pm dh tidur sbb mmg nk patern anak2 tidur awal, then 3am baru bgun study...trpaksa le sesuaikn dgn keadaan (ibu + student)

Azma said...

Sharing is caring.. :D

Skang ni cik abg x de kat rmh, tu pasal tido lewat. Cari bahan utk asement. Anak2 awal2 lg dah kena paksa tido. Ibu garang, x tido nnt kena marah.. hik hik..

Bicara hati ibu aisya said...

thank you so much azma. Info yang sangat berguna untuk saya tuh. ;P

ummuharithasif said...

info yg bagus ni k.azma...thanks for sharing ;)

maza said...

wah.. balik karang mahu gunakan teknik yg sama utk check bahasa si darling itew.. volleh? hahahah

Azma said...

ayu & ummuharithasif sama2.. smg kita semua dpt manfaat darinya ye..

Azma said...

@mazaboleh..tp darling mana satu ni? Darling kecik ke darling besar ni?

papabear said...

good share. shoutbox dah tak de ke?

Azma said...

@papabear thanx.. aikk..ada lagi la.. dah nak kiok kot..tu pasal hilang..hehe.. rasa cam nak tkr shoutbox je tp biarle dulu.. shoutbox ni x best..

papabear said...

haha patutla... hari ni pun masih tak nampak shoutbox tu hehe...