Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Thursday, 2 September 2010

Rambut raya

Bersua lagiiii.... :)

Hari ni aku bawa Hasif ke kedai gunting rambut. Dah nak raya ni nak bagi dia hensem skit..hehe.. Plan nak melawat encik barber dah seminggu dah tp tak berkesempatan jugak. Hari ni nak tak nak paksa diri utk pergi. Berjaya akhirnya... :D


Ni masa baru bangun tidur & sebelum rambut dipotong

Hari ni gak 1st time aku biarkan di duduk sorang2 atas kerusi kat kedai tu. Sebelum ni biasanya aku duduk sekali dengan dia. Dia nampak takut + nak nangis. Tapi bila di pujuk2 ok kejap. Pastu tak lama tak ok semula. Aku biarkan dia terus duduk di situ sambil terus pujuk2 dia. Nasib baik encik barber tu sporting aje.. 

Nampak cam okey je... :)

Proses menggunting rambut hasif diteruskan. Si hasif makin lama makin muncung jadinya. Akhir skali bila dah nak habis je dia pun huuuwaaaaa...... hihi.. Kesian dia. Tak sampai hati menengoknya..Aku pujuk2 dia. Settle je semua hasif terusku angkat & dia pun peluk aku kuat2. Menangis pun tak dah.. Aiisshh..ni nangis betul ke, nangis nak selamatkan diri ni.....?? :D


Sedihnya saya..huhu...

Balik rumah mandi dulu sebelum pose dengan rambut baru.. Hasif pun nampak tergaru2 je dengan rambut2 halus yang masih tertinggal dan melekat2 di muka & lehernya.

Bestnya mandi...jangan tgk lama2..censored :D

Lepas mandi baru la boleh pose ngan rambut baru.. Rambut raya ni tau.. Sorila aku letak gambar half-naked ni.. Hari ni agak panas so aku biarkan aje dia pose dgn nappy dia tu.

encem tak saya.... :)
 
Nanti raya boleh pose ngan baju raya plak. Moga hasif encem+ sihat selalu.... :D
Jumpa lagi..babaiii...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komen:

Adiha said...

xbape nmpak la rmbut baru dia..cm same je hehe..xpe..nnti kite jumpe asih pkai baju raya baru n rambut baru ye

maza said...

wah... nampak encem lah dia.. hehehhe

Azma said...

Ha : ala..buat2 je la nampak.. :D penat org tulis tau! edit gambo lg..kui kui kui...

**********

maza : mestilah encem..cam ibu dia..haha...

Anonymous said...

Begitu bahagia pabila melihat permata hati ini tersenyum...apatah lagi bersinar sungguh matanya..ceria bila ketawa...hilang segala kegusaran...sepertinya esok...esok punya perkiraan..tiada kerisauan tentang perkara lain...indah sungguh anugerah Ilahi...
Semoga sentiasa istiqamah dalam keimanan..

Wallahu'alam...