Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Wednesday, 11 August 2010

Who..is.. Muhammad Hasif??!

Hari ini hari pertama bulan Ramadhan. Salam ramadhan buat semua ye..




Video ni aku rakam semalam. Nak suka tengok gaya si hasif mengangkat tangan. Separuh jalan & berulang kali. Tapi video yg aku letak kat sini aku ambil yg paling elok la..hihi..yang lain macam2 'pesen'..

Baru2 ni aje dia boleh angkat tangan bila ditanya soalan dia di mana? Kalau dulu cam blur aje.. ada jugak masanya bila tanya 'who is ibu?', 'who is kakak?' dsb dia jugak yang angkat tangan. hehe...

Ni satu lagi video terkini Hasif. Selamat menonton video yang x berapa jelas ni ye.. :). Enjoy it!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 komen:

zue said...

alhamdulillah hasif ada perkembangan.

ieda said...

lajunya angkat tangan...hihihi

Azma said...

kak zue : sikit2 kak..syukur sgt dah wpun skit2 je..

************

ieda : haha..tu la..kdg2 baru je sebut 'who...is..' dia dah angkat tangan dah.. :D