Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Sunday, 1 August 2010

Carta Perkembangan Motor Anak SD




Ini ialah carta perkembangan anak2 SD yang saya dapatkan dari site yang saya letakkan sebagai sumber di atas. So, kita boleh gunakannya sebagai panduan dalam kita membesarkan anak istimewa kita ini. Maaflah chart ni tak berapa clear. Dah puas saya cuba mengeditnya.. ini je la hasil yang paling ok dari yang ko.. :D

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

tq 4 sharing....
nak bg tgk chart tu besar, saya klik kat gambar...hehe.

Azma said...

a'ah..betul tu. klik kat chart tu ye..
sama2..sharing is caring..
;D