Hai.... jemput baca cerita Yang Terstimewa saya
RSS

Tuesday, 26 October 2010

Kenal diri sendiri

Monitor netbook aku letak gambar hasif bersama abang dan kakaknya. Jarang aku memegang hasif semasa mengadap netbook tu kerana dia suka sangat mengetuk2 keyboardnya .. Last week, aku tunjukkan gambar di monitor tu kepadanya... Cerianya hati bila dia menunjuk gambar dia di monitornya dengan jari telunjuknya, pastu tunjuk dirinya sendiri pulak sambil mulut pot-pet-pot-pet dengan bahasa dia... Kenal pun diri sendiri..


Gambar di monitor netbook


pakar komputer, Encik hasif..hehe..


Salam muah3x,

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 komen:

mokhrus said...

PANDAI HASIF MAIN NETBOOK

Azma said...

@mokhrus pakar komputer tu kan..hehe..

Anonymous said...

tiap kali memikirkan tentang si permata hati...suka duka kehidupan pasti menyinggah...biar pun tanpa diundang...tetap perlu ditempuhi...

melihat kepada kehidupan...biarpun yang sukar itu sepertinya keadaan...tapi yang lebih menyukarkan adalah pada perilaku pelaku2 kehidupan yang lain...

tetapi kehidupan itu sendiri adalah perjuangan...bisa lemah tetapi tidak mungkin mahu menyerah...apatah lagi pabila berjuang untuk seorang pejuang...si permata hati yang sentiasa bersinar di ruangan hati seorang ibu...di ruangan hati seorang bapa...

pengharapan hanya pada-Nya semoga dipermudahkan tiap jalan...diperkuatkan hati..diperteguhkan pendirian...agar sabar dan redha pada tiap ketentuan-Nya...mensyukuri pada tiap anugerah-Nya....

ketentuan Allah adalah Rahsia Allah...

Wallahu'alam...

Azma said...

@Anonymous mekasih cik anonymous utk setiap kata2 yg diberikan..

maza said...

wakakaka... terasa lawak lah fulaks melihatkan telatah si Hasif.. mcm org tua yg rabun nak menaip depan laptop.. hahahahh

good pic sis...

Azma said...

@maza a'ah la.. bila abg zaid tulis baru ma perasan..hehe..siap muncung2 lagi tu.. pic 3 beradik tu ke? macih..

Syahida said...

Azma, macam terer je si hasif tu..gaya 10 markah! :D

Azma said...

@Syahida haha..gaya mesti lebih...mekasih acik..